info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Retourneren of ruilen

 
Ben je toch niet helemaal tevreden met de ontvangen artikelen? Of wil je een artikel ruilen? Het terugsturen van artikelen is bij ons geen probleem.
  • 14 dagen bedenktijd
  • Terugbetaling binnen 14 dagen na ontvangst van je retour
  • Een kapot artikel ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice
 
Op welke manieren kan ik mijn artikelen retourneren?

Via PostNL, DHL of een ander postorderbedrijf
Je kan er voor kiezen om je pakket via een ander postorderbedrijf retour te sturen. Bijv. PostNL of DHL. In het geleverde pakket vind je een pakbon met daarop het retouradres. Op dit formulier geef je aan welke(e) artikel(en) je wil retourneren. Plak het verzendetiket op het pakket en breng het vervolgens naar het servicepunt waarmee je het wilt versturen. Retourneren is op eigen kosten en risico.
 
Run with Pride | Retouren
Collenstaartweg 12A
7443RP Nijverdal

 
Je kan je retour ook vooraf aanmelden via 'Mijn retouren' onderaan deze pagina. Je hoeft hiervoor geen account te hebben. Je ontvangt dan van ons een retour bevestiging. 


Bedenktijd (herroepingsrecht)
Je kunt de bestelling meteen terugsturen zonder dit eerst aan ons te melden. In dit geval geldt ook een termijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Graag hiervoor de met de bestelling meegeleverde pakbon gebruiken.
Maar je kunt ook binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aan ons melden dat je de bestelling toch niet wilt. Hiervoor kan je gebruikmaken van het herroepingsformulier, maar het mag ook schriftelijk, telefonisch of per e-mail. Na ontvangst van deze melding, krijg je van ons per e-mail een bevestiging. Nadat je de melding hebt gedaan, heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling daadwerkelijk terug te sturen.


Terugbetaling
Wij betalen je zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring, het totale aankoopbedrag inclusief leveringskosten terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. Wij betalen terug met hetzelfde middel als waarmee jij betaald hebt. Wanneer slechts een deel van de bestelling wordt geretourneerd, zullen deze verzendkosten niet worden terugbetaald. 
Als je hebt betaald met iDeal wordt het totaalbedrag van de creditfactuur teruggestort op de bankrekening waarmee je betaling heeft plaatsvonden. Heb je met bancontact of KBC/CBC payment betaald, dan vragen wij of het mogelijk is om je IBAN en BIC code aan ons door te geven zodat wij je terugbetaling vanuit een Nederlandse bank in orde kunnen maken. Als je hebt betaald met creditcard of Maestro verloopt de terugbetaling via je creditcard.


Behandeling bestelling
Je mag de ontvangen producten net zo behandelen als je in een fysieke winkel zou doen. Als het hiervoor nodig is de verpakking te openen, verzoeken wij je dit zo netjes mogelijk te doen. Wanneer je de verzegeling verbreekt van bijv. hygiëne producten kunt je deze niet meer retourneren. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Ook dient het artikel schoon geretourneerd te worden.

Kosten retourneren
De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

Wil je je artikel ruilen?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!

Is het artikel bij ontvangst beschadigd of heb je een klacht?
Wij doen uiteraard altijd ons uiterste best om je bestelling goed naar je op te sturen. Mocht het toch voorkomen dat je bestelling niet compleet of beschadigd is, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder! Je kan ons bereiken via onze klantenservice.

Uitzonderingen
De volgende artikelen vallen niet onder het herroepingsrecht en kunnen niet geretourneerd worden:
  1. Cadeaubonnen;
  2. Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;
  3. Speciaal vervaardigde producten, die zijn vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifiek persoon bestemd zijn;
  4. Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.


| Meer

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn gebruikt Run with Pride cookies